Sabtu, 13 Oktober 2012

2
Komen

first


14-10-2012                  12:32AM
assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh ...
nama saya Haziqah binti Ahmad . Saya lahir di Hospital Besar Melaka .dah kenape aku update macam ni kan? ok, mari kite mulakan dengan lafaz bismillah :)
aku ini hanya insan biase yg tak pernah lari dari kesilapan. memang byk kesilapan yg telah aku lakukan .masih aku teringat di mana awal bulan tujuh 2012 , aku memutuskan hubungan dengan _ _ _ _ .Ya , mungkin mereka yg tidak tahu cerita , akan mengatakan bahawa aq seorang yg tidak berhati perut * tersenyum pahit . Apa tidaknya ,kata orang semasa bercinta , ada masa susah dan senang . Di masa susah itulah kita dpt menguji sejauh mana sygnya pasangan kita itu dapat memberi sokongan pada kita . Tetapi, tidak bagi aku . Ya, aku memang kejam kerana meninggalkan kau semasa kau amat memerlukan sokongan dari aku. aku memang bersalah kerana buat begitu . seperti yg aku sangka, ramai yg memandang serong . tetapi , aku tidak kisah .ini kerana aku yakin bahawa keputusan aku betul . kau baik dengan aku . baik sangat . aku tahu kau sangat sayangkan aku , tapi ada perkara yg menyebabkan aku harus pergi dari hidup kau . aku ingat lagi , aku sengaja tak contact kau semoga kita semakin jauh..mmg itu yg aku nak.. aku mahukan hubungan kite makin renggang . tapi, kau masih buat2 tak faham .kau masih melayan aku seperti biase :) dan aku tekadkan dalam hati bahawa aku harus teangkan perkara sebenar kepada kau . Akhirnya, aku mahukan hubungan kita berakhir sampai disitu saja. kau menganggap aku bergurau dengan kau , tanpa kau tahu , aku sebenarnye serius dengan kau. kau tepon aku byk kali ,tapi aku tak angkat . aku sebak , tapi aku cuba tahan. kenape aq nak nangis , aku yg mintak kite akhiri hubungan ni . bukan senang aku nak lupakan kau . susah :"( kalaulah kau tahu betapa seksanya aq nak lupakan kau .selama dua tahun setengah kite kapel . banyak memori antara kau dan aku . tapi, aku harus melupakan kau . maafkan aku sebab menyakitkan hati kau :'( . aku nak mintak maaf sebab selama mak kau , akak kau tpon aku, aku tak angkat . aku takde kekuatan nak menghadapi mereka ..


2 ulasan:

assalamualaikum .
sila TINGGALKAN komen anda DI sini
saya suka baca komen anda :)